GARANTIE EN REPARATIE

Staat als een huis

Heb ik garantie?
LABEL51 geeft standaard 2 jaar garantie, dus je zult niet van de koude kermis thuis komen.

Als consument heb je recht op wettelijke garantie. Wettelijke garantie betekent dat je altijd recht hebt op een goed artikel. Toch een artikel ontvangen waar iets aan mankeert? Vervelend, maar we lossen het graag voor je op!

Natuurlijk heb je alleen recht op garantie bij normaal gebruik. Dit wil zeggen dat wij je artikel repareren of vervangen als het defect raakt, tenzij het defect is ontstaan door jouw toedoen.

Om hiervoor in aanmerking te komen moet je kunnen aantonen wat er mis is met het artikel door middel van een foto met een beschrijving. Deze stuur je naar service@label51.com, vergeet hierbij niet je ordernummer te vermelden. Je ontvangt automatisch een ticketnummer en onze service afdeling zal jouw aanvraag in behandeling nemen.

We steven er naar om jou binnen 3 werkdagen een passende oplossing te bieden.

Ik heb een defect artikel gekregen. Wat nu?
Helaas komt het wel eens voor dat een artikel beschadigd wordt geleverd. Vervelend! Heb je een klacht over een van onze producten of onze dienstverlening? Dit lossen we natuurlijk zo snel mogelijk voor je op.

Stuur een mail met een foto en een beschrijving van de beschadiging naar service@label51.com. Vergeet hierbij niet je ordernummer te vermelden. Je ontvangt automatisch een ticketnummer en onze service afdeling zal jouw aanvraag in behandeling nemen.

We streven er naar om jou binnen 3 werkdagen een passende oplossing te bieden.

Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Zijn er kosten verbonden aan de reparaties?
Indien jouw klacht binnen de garantievoorwaarden valt zijn er voor jou geen kosten verbonden aan de vervanging of reparatie van het artikel. Hierbij moet je uiteraard wel kunnen aantonen dat het defect niet is ontstaan door jouw toedoen.

Heeft u een klacht over een van onze producten of dienstverlening?

Indien u een klacht heeft over onze producten of dienstverlening, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. U ontvangt binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie van ons. Mocht u het als consument niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/). Voor zowel consumenten als
zakelijke klanten geldt dat zij, indien zij niet tevreden zijn over de afhandeling van de klacht, de klacht ter bemiddeling  kunnen voorleggen aan Thuiswinkel, voor consumenten via www.sgc.nl en voor zakelijke klanten via www.thuiswinkel.org.