BESTELLEN EN LEVEREN

Snel in huis

Hoe plaats ik een bestelling?
Selecteer de artikelen die je leuk vindt en geef aan in welke uitvoering je dit artikel wenst te ontvangen. Ga naar je winkelwagen en pas indien nodig hier het aantal aan. Vervolgens klik je op: ‘naar de kassa’. Vul je persoonlijke gegevens in, kies de gewenste betaalmethode en vergeet niet om akkoord te gaan met de algemene voorwaarden. Klik op ‘’order afronden’’ je wordt doorverwezen naar de betalingspagina. Zodra de betaling is voldaan gaan wij aan de slag met jouw bestelling!

Wat zijn de levertijden?
Op de website geven wij bij elk artikel aan wat de verwachte levertijd is. Is jouw artikel op voorraad, dan wordt de indicatie van de levertijd hier onder weergeven. kun je de periode aanhouden die onder het artikel vermeld wordt. Bijvoorbeeld: ‘’Voor 17:00 besteld, morgen in huis’’, of ‘’2-5 werkdagen’’. Indien het een pakketverzending betreft, wordt het pakket met PostNL naar je verstuurd. Hiervoor geldt op werkdagen vóór 17.00 uur besteld is de volgende dag in huis. Grote(re) artikelen en meubelen worden geleverd door de gekwalificeerde chauffeurs van ons transport of door onze logistieke partner. In dat geval ontvang je een mail van onze logistieke partner waarin je zelf een aflevermoment kan inplannen. Op het moment dat je bestelling verstuurd wordt, ontvang je van ons een bericht over de verzendwijze.

Is (een deel van) jouw bestelling niet op voorraad? Geen paniek, wij zetten het artikel voor je in backorder. Bij artikelen die niet op voorraad zijn staat het woord: Leverbaar. Als de verwachte leverweek bekend is, wordt deze hier onder weergeven. Bijvoorbeeld: ‘’Leverbaar vanaf +/- week 18’’.

Waarom staat er bij sommige artikelen levertijd onbekend?
Helaas kan het soms voorkomen dat een levertijd bij ons nog niet bekend is. Veel van onze artikelen worden in China geproduceerd. Wegens de omstandigheden die COVID-19 met zich meebrengt, kampt China met enorme te korten aan zeecontainers. De situatie is momenteel zo problematisch, dat er simpelweg geen zeecontainers beschikbaar zijn.

Fabrieken worden in de huidige situatie binnen korte tijd gedwongen om producties uit te stellen. De productievloer is in gebruik genomen door opslag van goederen die niet verscheept kunnen worden. Er is geen ruimte meer. Dit betekent dat de productie automatisch uitgesteld moet worden.

Alle rederijen beroepen zich op Force Majeure (overmachtsclausule) en hebben contracten beëindigd. Deze clausule wordt normaal gesproken gebruikt in tijden van o.a. oorlog, aardbeving, orkaan of bij staking. Het is onduidelijk wanneer deze situatie zal veranderen, maar het vooruitzicht voor de komende periode is somber en ligt helaas buiten onze macht.

Uiteraard doen wij er alles aan om je zo goed mogelijk te informeren, maar wij staan de komende tijd voor een grote uitdaging, waarbij de informatie die wij hebben zeer beperkt is. Wij willen je daarom vragen om geduld en begrip. Zodra er een levertijd bekend is zullen wij dit op onze website vermelden. Heb je een lopende bestelling waarvan de levertijd onbekend is, dan ontvang je hier bericht van zodra er meer bekend is.

Hoeveel betaal ik aan verzend- en servicekosten?
Wat je betaalt aan verzendkosten hangt volledig af van je bestelling. Het grootste deel van het assortiment wordt gratis bij jou thuis bezorgd. Gratis verzending geldt bij een minimum bestelwaarde van 50 euro. Is jouw bestelwaarde minder dan 50 euro? Dan zie je in bij de kassa wat de verzendkosten voor jouw bestelling zijn. Je kunt ook je bestelling gratis komen afhalen bij ons magazijn in Tiel.

Kan ik mijn bestelling volgen?
Ja, dat kan zeker! Als je bestelling verzonden is via onze pakketdienst (PostNL) kan je de zending volgen. Per mail krijg je een bevestiging van de bestelling met daarin de Track & Trace code, waarmee je de levering kunt volgen.

Als je een artikel besteld wat niet met PostNL kan worden verzonden, wordt de levering in overleg met jou gepland.

Kan ik zelf een bezorgmoment kiezen?
Indien je een groter artikel hebt besteld wordt deze bezorgd door onze logistieke partner. Zij sturen je per mail een agenda waarin je zelf de levering kunt inplannen. Zo kun je altijd een moment kiezen die jou het beste uit komt.

In het geval van postbezorging kun je het moment niet zelf uitkiezen, maar je kan je pakketje wel volgen waardoor je precies weet wanneer en hoe laat je thuis moet zijn.

Ben je niet thuis? Dan wordt je pakket afgeleverd bij de buren of bij een PostNL punt bij jou in de buurt. Je ontvangt een kaartje in de brievenbus met een ‘niet-thuiscode’. Met deze code kun je op track & trace zien waar je je pakket kunt ophalen.

Goed om te weten: je hebt één week de tijd om je pakket op te halen bij een PostNL punt, daarna gaat het weer retour naar ons magazijn.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Geen probleem! Je kunt de bestelling gewoon komen afhalen bij ons magazijn in Tiel. Hier zijn geen kosten aan verbonden. Per mail ontvang je een afhaalbewijs waarmee jij de bestelling kunt ophalen. Ons magazijn is geopend van maandag t/m zaterdag van 10:00 tot 17:30 uur.

Mijn bestelling is niet compleet. Wat nu?
Dit is natuurlijk vervelend! Wij gaan ons best doen om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen. Stuur een e-mail naar sales@label51.com met daarin je naam, het ontbrekende artikel en je bestelnummer. Wij zullen zo snel mogelijk controleren waar het is misgegaan en het ontbrekende artikel naar je toesturen.

Leveren jullie in het buitenland?
Wij leveren in Nederland en België. Voor België zijn de verzendtarieven anders. Deze tarieven worden automatisch berekend in de kassa.

Leveren jullie ook op de Waddeneilanden?
Wij leveren ook op de Waddeneilanden, alleen kan het zijn dat je bestelling er iets langer over doet dan dat is aangegeven bij de levertijd.

Hoe werkt aflevering met meubeltransport?
Meubels zijn vaak te groot of te zwaar om met PostNL te versturen en worden daarom overgedragen aan onze logistieke partner. Zij sturen je per mail een agenda waarin je zelf de levering kunt inplannen. Zo kun je altijd een moment kiezen die jou het beste uit komt.

Wij leveren alle artikelen tot aan de eerste drempel van je woning. Woon je in een appartementencomplex? Mits er een lift aanwezig is (waar jouw bestelling in past) brengt de chauffeur je bestelling naar de gewenste verdieping. Indien er geen lift aanwezig is, dien je zelf zorg te dragen voor het transport naar de gewenste verdieping. Bij een eengezinswoning zal de bestelling bij de voordeur worden afgeleverd.